søndag 3. oktober 2010

Livet er en gave

Jeg er takknemlig for livet!
Det er ikke en dans på roser, og sola skinner ikke i stua mi hver dag.
Hverdagene byr på utfordringer, og noen av dem kunne jeg nok ønske meg langt bort ifra, men de gjør livet så rikt! Det er da jeg virkelig kjenner at jeg lever!


Som dine dager er skal din styrke være... Bibelen


Lev og nyt de små øyeblikkene som er her og nå; de dukker plutselig opp, forsvinner så alt for fort og er mer enn gull verdt!
Kjenn at du lever! Ikke vent til i morra med å smile. Gi deg tid til å kjenne vinden, og se at livet er verdt å LEVE!

Jeg skal ha høstferie denne uka, og skal kose meg masse! Gleder meg til mange verdifulle øyeblikk med venninner, jentene mine, mannen min og meg selv :)
Som dere ser er det lenge siden jeg har skrevet her på bloggen, og jeg har vært usikker på om jeg skulle begynne på igjen, men here we go.... håper å kunne være til oppmuntring for noen der ute :)

Ha ei flott uke med små og store gleder!

4 kommentarer:

  1. Så koselig Johanne, og så fine bilder!! Nyt ferien! klem fra Marianne Ringvold:)

    SvarSlett
  2. YES!! Da er du endelig tilbake!! Og så sant så sant det du skriver!!!

    SvarSlett
  3. Så kozelig da, Johanne. Du e så flink å skrive!
    Mamzen din

    SvarSlett
  4. tusen takk nydelige damer!!! håper vi sees snart marianne!!!

    SvarSlett