torsdag 4. november 2010

en hektisk uke

Ja tiden flyr!! Det slår meg ofte, hvordan dagene går, og vips, så er det snart helg igjen.....
Denne uka har vært litt hektisk for oss, mye som har foregått og mye å gjøre ettersom eksamenstiden kommer skremmende fort!!
Jeg tar meg ofte i å glede meg til Jul eller ferie, da skal jeg endelig få tid til å kose meg, og gjett om jeg skal!!!!!
Papsen og snuppene spiser kvelds på lekekjøkkenet, stor stas!!
Men selv denne uken, som har vært travel som bare det, har hatt mange små koselige øyeblikk, og stunder der jeg kjenner at jeg lever og har det godt!!! Jeg vil leve på disse nydelige øyeblikkene også, for de har stor verdi for både meg, barna mine, mannen min og andre jeg deler de med!


Tante Mille og onkel Markus flytta inn i sin nye leilighet denne uka, og vi fikk være med å hjelpe :) Julia fikk seg nye briller av onkel

Julia i selskap hos Anna Linnea
I ettermiddag har vi vært på svømmehallen med jentene og 2 andre familier, og det var superkoselig!! Jentene var storfornøyde, og super slitne. Nå er en stor vaffelbunke fordøyd, og prinessene sover godt i sengene sine!!
Livet er godt å leve, selv i en travel uke!
Nå finner jeg senga, og lader opp til en ny dag i morra....Drøm søtt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar