tirsdag 26. oktober 2010

gangen vår


 Jeg hadde høstferie fra skolen for noen uker siden, og benyttet anledningen til å male gangen vår.. hadde så lyst å vise dere hvor fint det ble, for jeg er så fornøyd!!! :)
Dette nydelige skiltet fikk jeg av en god venninne her en dag.
Når jeg først setter i gang med et prosjekt, er jeg vanskelig å stoppe! Jeg lå i senga og tenkte at i dag er dagen for å gjøre noe jeg har hatt lyst å gjøre lenge..male gangen :) Jeg leverte jentene i barnehagen, og rett i malebutikken.. Rakk ikke å ta på maleklær engang.. Klokka 11 sendte jeg mms til mannen med første strøk av nymalt gang..:) han ble heldigvis positivt overansket!

Jentene diskuterer hvem som skal holde skrujernet ;)
 Neste morgen var listene festet opp igjen, og bildene hengt på veggen...Effektiv forandring kan vi kalle dette :)
Julia hjelper med spikerpistolen

Forandring fryder!

 

3 kommentarer:

  1. Du er og blir den mest effektive kvinnen jeg kjenner!! Du er så flink!!!!!

    SvarSlett
  2. Wow, så lekkert! Likte fargen veldig godt. Du er så flink, Johanne! :)

    SvarSlett
  3. Du e steikje effektiv Johanne! Beundra energinivået ditt! ;D

    SvarSlett