søndag 21. november 2010

Rolig og koselig familiehelg


Lysene er tent, det er fyr i peisen, og jeg nyter søndagskvelden, mens snuppene sover, og mannen er på bytur med en kompis...:)
Vi har hatt en DEILIG helg!! Ofte går helgene i ett, og planene er store.. denne helgen hadde vi ingen, og det var FANTASTISK:) Masse familiekos!
På fredag var vi hos mamma og pappa. Søstrene mine og jeg fikk lære gamle juletradisjoner fra mamma..Farmor lagde alltid rullepølse til Jul, og jeg synes det er så deilig, og det bringer med seg så gode minner! Det ser ikke så utrolig godt og deilkat ut her, men som dere sikkert skjønner, er dette bare første del av prosessen :) Skal vise dere bilder når de er ferdige, gleder meg til å smake!

Snuppene var også med, og de fikk leke med bestefar, han ble både pusset tennene på, og sminket med lip gloss! Se så de koser seg!!
Svigermor og svigerfar kom hjem fra Thailand i går, og det var såå koselig å se dem igjen! Julia trodde vi skulle reise til Thailand da vi sa vi skulle besøke farmor og farfar...verden er svæært liten i hennes øyne :)
Vi er så ufattelig rike som har så god familie rundt oss!!

Nå går vi en ny uke i møte, og mannen og jeg har gjort litt ukeplanlegging tidligere i kveld, det gjør seg i en hektisk hverdag! Det blir litt lettere å takle de travle dagene, når man vet at de kommer :)
På onsdag har jeg første eksamen, og da går det i ett frem til ferien, men skal prøve å ta meg lesefri noen dager, så jeg kan bake litt julekaker med jentene mine og pynte litt til advent :)





Ha en god uke!

1 kommentar:

  1. Bestemor blir så begeistra!!!!! ha ei nydelig uke, alle sammen.
    Gleda me til å dele juletradisjoner og deilige julesmaker med dere. smask fra bestemor

    SvarSlett