torsdag 11. mars 2010

Strikkedilla

Da storejenta mi ble født for 2 og et halvt år siden fikk jeg plutselig øynene opp har for hjemmestrikka ullklær, noe jeg ikke har brydd meg så mye om før...men nå synes jeg ihvertfall at det er VAKKERT!!
Jeg har desverre ikke noen i nærmeste familie som strikker så mye, så etter mormor døde har det ikke vært mye strikk i familien.
Men jeg har lenge kikket i strikke brosjyrer og blitt fristet til å begynne, men har vel tenkt at det er litt for vanskelig....
MEN nå har jeg altså kommet godt igang på mitt første skikkelige prosjekt, foreløpig ikke de store utfordringene, men det er super morro!! Jeg koser meg hver gang jeg tar frem strikketøyet!!!
Gleder meg til påske og masse tid til å strikke ferdig denne lille jakka til lilleprinsessa :)

1 kommentar:

  1. Jaa, strikking er gøy! Gleder meg til påske jeg også nå. Det er så koselig! Og masse deilig marsipan. :) Tror jeg må finne meg et håndarbeidsprosjekt jeg også.

    SvarSlett