tirsdag 2. mars 2010

hverdagsvenner

Ukene flyger, og det er mye man ønsker å gjøre, og tenker man skal få tid til, også blir det bare aldri..slik har jeg det i blandt!!! Jeg elsker å møte andre mennesker, og dele hverdagen sammen med dem. Men hverdagen fylles ofte opp med alt mulig annet, og når fredagen kommer er det kanskje ikke så mange mennesker jeg har fått delt hverdagen sammen med..
Jeg har den glede å være hjemme sammen med barna mine denne våren, og har nok litt mer tid til rådighet enn andre, og det setter jeg umåtelig stor pris på!!
I dag var jeg og Oline på lunch besøk sammen med 2 herlige damer og 2 nydelige små, det var med et smil om munnen jeg kjørte der fra, nydelige stunder for store og små!! Ikke lenge etter jeg hadde kommet meg inn døra hjemme, ringte min gode venninne og inviterte oss på hverdagsmiddag, er det ikke fantastisk? Julia var i ekstase over å få besøke kompisen sin, ikke minst over å få bade i badekaret hans, siden vi ikke har vårt eget :) Jeg kjenner meg rik i hjertet når jeg tenker på vennene i livet mitt!!

 
Jeg blir inspirert til å dele hverdagen med mine venner, og benytte de koselige hverdagsettermiddager, til å gjøre noe koselig sammen med noen!! Det er så mange flere hverdager enn helgedager, så la oss virkelig nyte disse også!!
Dette flotte servicet fikk Oline til jul, og jeg synes det er fantastisk skjønt!!!

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld, og gled deg i hverdagen din!

2 kommentarer:

  1. Hei så gøy at du har fått blogg!!
    Den ser kjempekoselig ut, jeg har blitt følger:)
    Gleder meg til å se mer!
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. :D Herlig å treffe folk og få invitasjoner! Tror jammen meg jeg skal invitere meg sjøl til å komme til dere en vakker dag.
    SÅ fint service! Det var gøy å se. Jeg digger det.

    SvarSlett