fredag 26. februar 2010

Roser i hverdagen

Det er noe som er så speseilt og fantastisk med fine blomster! Jeg elsker overanskelser, og blir alltid hoppende glad når mannen kommer hjem med en bukett!! Men det finnes jo et hav av forskjellige typer, og hva skal man velge, det er ikke lett for en god mann å skulle finne "de rette blomstene". Jeg har prøvd å gi mannen litt tips om hvike farger og type blomster jeg liker, tok han til og med med på blomstershopping forrige uke for å gi han litt tips ;) Jeg gleder meg virkelig til neste overraskelse!!!Det er jo så ekstra gøy å både gi og få noe som en vet en liker!!

Disse rosene har prydet stua mi i noen uker nå, og er snart klare for søpla, men i går gikk jeg forbi mester grønn, og kunne ikke gå forbi det FANTASTISKE buskerosene deres....jeg bare måtte kjøpe meg en bukett!! de får meg til å smile hver gang jeg ser på dem, og jeg har virkelig skjønt at fine blomster gjør meg godt!

2 kommentarer:

  1. Ååå, hurra! Så koselig at bloggen din er opp og går. Den gleder jeg meg til å følge! :) Koselig bilde av mammagjengen med barnevognene under her. Hehe. Ha en god kveld! KLEM!

    SvarSlett
  2. Hei igjen! Jeg har noe til deg på bloggen min! :)

    SvarSlett